Beweeg je lippen


Beweeg je lippen naar liefde en glimlach

zonder hen zou de veer niet over mijn tekening bewegen.


Liefde is niet alleen een verhaal voor mensen

Noch een gedicht geschreven op de gloed van een kaars

of maanlicht.


Liefde is een paradijs hoog in de bergen

Een lied dwingt mensen hun waanzin te tonen.


Liefde is een roos met trillende handen

Wachtend op het gefluister om haar hart te grijpen.


Liefde is het geluid van vogels in de lucht

De jager wordt gek en ze zwaaien met hun vleugels.


Liefde is je lieve ogen

En je knipoogjes die ik nooit begrijp.


Het zijn je haren op de schouder die vallen

En je wangen die me gelukkig maken.


Liefde is jouw naam in mijn hart

met alle schatten van de wereld ga ik nooit vergeten.



Alaa Hazzani



 

Comments

Popular posts from this blog

سوريا المجد

Reviens Chez Moi

هلوسات مسائية