Ik Zoek Haar


Ik moet drie nachten in jouw handen zijn


Om met je grote ogen te zeilen en zodat mijn verbeelding stijgt


Ik heb een vrouw zoals jij nodig om verliefd op haar te zijn


Ze kan mijn pad verlichten in de donkere nachten


En om de enige te zijn zonder gezelschap


Behalve je gefluister boven mijn gedichten


Ik ben een man die magie kende op de dag dat je me verleidde


Ik raakte verdwaald in mijn eenzaamheid


Ik stak bergen en zeeën over om vanuit je ogen te kijken


Van een dame van in de dertig zoals jij mij hebt beroofd met haar schoonheid


Ik vocht oorlogen zonder bang te zijn dat de dood eraan kwam


Hoe mooi is het om te sterven voor degene die mij het leven heeft gegeven


Wat is de waarde van mijn leven, ik leef zonder kus


Van je lippen, met hun vriendelijkheid hebben ze mijn sentimenteel gestolen


Kom op mijn dame, alle pilaren van liefde zijn van jou


Ik ben een enorm universum en alleen jouw hart kan mij bevatten



Alaa Hazzani



 

Comments

Popular posts from this blog

سوريا المجد

Reviens Chez Moi

هلوسات مسائية