Ik ben half god


Ik ben niet perfect, ik ben half god, half gek, en dit is

mijn wijn waar ik niet zonder kan

Ik ben blind en overal om me heen behalve jouw gezicht,

zie ik niets

Zwaar van liefde en overal volg ik zijn voetstappen

Ondanks de pijn op mijn pad, geloof me, ik ben niet bang

***

Kom op schat, laten we praten

Boven het bed, tussen de zijde, als legendes

Ik verlang naar die lippen

En spreid je gladde lichaam over het mijne

Laat me dromen, deze wereld is niet wat ik wens

Laten we samen uit deze hel zeilen

Het was een verplichting en wij zijn niet degenen die

ervoor hebben gekozen

Het was een lot dat ons werd voorgesteld

En we zaten zonder de schuld van zijn slachtoffers

Kom, laten we weglopen

Liefde zonder waanzin vervult hem, wat betekent het?

***

Mijn beste

Mijn vader was een god

Maar ik werd een halfgod

Ik verliet de hemel voor liefde, en ik weet niet of ik

ernaar zal leven

Zeven hemelen hebben gevochten, en ik was een verliezer

die naar de aarde gleed

Ik moest kiezen tussen gelukzaligheid en je boezem, ik koos je boezem, hoe kan ik zijn warmte vergeten

Heb je naast mij een minnaar gezien die dit hart

verdient om te geven?

Kom en hou van me, mijn liefste

Ik ben degene die mijn hemel heeft geduwd voor jouw

liefde

En nu zal ik mijn leven geven


Geïnspireerd door Leslie

Alaa Hazani - LDB

24-01-2020




Comments

Popular posts from this blog

سوريا المجد

Reviens Chez Moi

هلوسات مسائية